Romantic night at the beach - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Alexandra Bolland - WaarBenJij.nu Romantic night at the beach - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Alexandra Bolland - WaarBenJij.nu

Romantic night at the beach

Door: Alexandra

Blijf op de hoogte en volg Alexandra

22 Mei 2015 | Thailand, Ko Samui

Ik heb echt de meest briljante blueberry pancakes vandaag op voor ontbijt. Echt ik wil deze chef mee naar huis nemen . Alles is zo geweldig! Heb een foto van het ontbijtmenu gemaakt voor thuisinspiratie. Wil dat eigenlijk ook nog doen van de smoothies en cocktails en het lunch/diner menu .

De dagen worden voor de lezers misschien wat eentonig. Zo hebben we vandaag weer niks anders gedaan.
Alhoewel we in de middag wel de pooltafel hebben uitgeprobeerd.
Ohw en we hebben rond 16.00 onze eerste echte wolken en tropische bui gehad. Maar eigenlijk was deze na een uurtje ook weer voorbij. En denk maar niet dat het daarna veel minder warm was. Het scherpe randje was er misschien even vanaf, maar that's all.

Afgelopen nacht had het blijkbaar wel heel hard geregend met onweer, maar daar hadden we vrij weinig van gemerkt.

We kletsen wat met andere stelletjes, want 97% van de gasten hier zijn stelletjes. Ik gok zo'n 60% is hier op honeymoon of is hier zelfs getrouwd (gebeurt hier wekelijks) of viert hier hun anniversary, 20% loopt hier zwanger rond (er zijn flink wat dikke buiken) en de rest is gewoon happy en verliefd hier samen.
En het is hier helemaal niet druk hoor. Als ik moet schatten dan zou ik zeggen dat er hier zo'n 40-50 gasten op moment zijn. Onze bruiloft was in ieder geval drukker .

Wat wel weer anders was vandaag was het avondeten.
Ze hadden het strand helemaal romantisch omgetoverd met lantarens en fakkels. Tafeltjes aan het water en een super mooie sprookjesachtige ambiance.

Hier hebben we genoten van een zalig en overdadig barbecue buffet, waarbij we samen lekker genoten van een fles rosé.
En als dat nog niet geweldig genoeg was zaten we ook nog eens eerste rang voor de vuurdansshow. Super indrukwekkend en gaaf!
Twee mannen die met brandende fakkels, kettingen en dergelijke een dansshow geven. Je voelt de hitte aan je tafel en het is een geweldig mooi gezicht.
Ro heeft in ieder geval alles op camera!! Maar we hebben er enorm van genoten.

Alle toetjes waren zalig, panna cotta, brownies, caramelpudding en meer. Maar het allerlekkerste was de gebakken banaan van de bbq met chocolade en ijs!

It was amazing!!

Who knows what tomorrow will bring.