Happy Bday Yamini! - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Alexandra Bolland - WaarBenJij.nu Happy Bday Yamini! - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Alexandra Bolland - WaarBenJij.nu

Happy Bday Yamini!

Door: Alexandra

Blijf op de hoogte en volg Alexandra

23 Mei 2015 | Thailand, Ko Samui

Haha ik zal jullie de verhalen besparen over hoe lui we zijn.
We hangen bij het zwembad, lezen wat (Ro houdt z'n boek nog steeds vol!!) en worden goed verzorgd.

Banana (seriously), super aardige beleefde gozer, zorgt dat onze ijswater glaasjes continu koud en gevuld zijn. Ze zijn allemaal zo enorm beleefd, aardig en weten al eerder dat jij het weet, dat je iets wil.
Wel is het nog steeds bloedje heet.

Ro maakt me af en toe in met een potje poolen. Hij is beter, maar ik heb mooiere effectballen .

We werden vandaag mee gevraagd door Yamini en Kristina. Twee Canadese dames.
Yamini is jarig en ze wilden uit eten gaan bij een curry restaurant in Lamai.
Super gezellig!

Voor het eten hebben we eerst een drankje bij het zwembad beneden gedaan met hun en ook een Australisch stel (Bianca en ik ben zijn naam eerlijk gezegd even kwijt) en hun vriend/getuige Joel. Zij zijn eerder deze week hier op het strand getrouwd. Super leuk!
Je ziet hier zo om de dag wel een bruiloft. Wel bijzonder!
We hebben in ieder geval een logeeradres bij Joel als we weer keer terug gaan naar Australie.
Kun je geloven dat hij niet eens een tv heeft!!! So weird. Haha maar was super gezellig.

En het eten in het restaurant!!! Zo goddelijk!! Was echt zalig.
Ben begonnen met gefrituurde in deeg verpakte garnalen en eend.
Toen een rode curry met eens. Zo yummie!!!
En hartstikke gezellig met de Canadese ladies! En gelukkig is er tegenwoordig facebook en instagram, to keep in touch.

Volgens mij had ik dit ook nog niet verteld, maar ze maken hier elke middag je kamer op. Doen ze het bed en de sierkussens en alles weer opmaken. Ze vouwen zelfs je kleren op als je die hebt laten slingeren ( nu ruim ik elke dag wel beetje me zooi op, zodat ze dat niet hoeven te doen).
En dan komen ze in de avond rond etenstijd (uur of 20.00) nog een keer langs.
Halen ze de sierkussens weg, stekens ze waxinelichtjes aan, maken ze je bed klaar voor slapen en leggen ze een schaaltje van bananenblad met verse koekjes, toffee of lekkers voor je neer met een kaartje dat ze je een goede nacht wensen!
It's all in de details!

See ya. Love,

Alex

• 25 Mei 2015 - 11:21

Ma:

Nou het zal wel weer wennen zijn als je in de bewoonde wereld stapt! kzzz