Chaweng - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Alexandra Bolland - WaarBenJij.nu Chaweng - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Alexandra Bolland - WaarBenJij.nu

Chaweng

Door: Alexandra

Blijf op de hoogte en volg Alexandra

24 Mei 2015 | Thailand, Ko Samui

Tijd voor wat actie!!

Na het ontbijt (lemon soufflé for me!) gaan we met de shuttlebus naar Chaweng.

De enorme nieuwe mall die daar geopend is (en waar anderhalve maand terug nog een bomaanslag was) viel qua grootte eigenlijk een beetje tegen. We hebben er wat geneusd en ook de airco van de winkels was best aangenaam als onderbreking.

Ondanks de hitte zijn we daarna nog de winkelstraat ingelopen, wat we wel een half uur vol hielden tot we een bar indoken om onder de ventilator en een ijskoud biertje wat verkoeling te zoeken.

Ik kan alleen niet te veel alcohol drinken op het moment sinds ik weer aan de antibiotica moest afgelopen nacht in verband met blaasontsteking. Balen!!

Gelukkig kuur bij me en na aantal uur gaf het de nodige verlichting waardoor ik me in de ochtend wel weer goed genoeg voelde om wat te ondernemen. Het is niet anders.

Uiteindelijk daarna nog wel een tijdje rondgekeken en geshopt. Heb niet veel gekocht hoor.
Ro een super leuk hoedje (staat mij ook goed ) en ik heb een leuke chill-broek gekocht met olifantjes. Zit super comfi! En maar 200 baht!!
Denk dat ik er de komende dagen nog maar eentje ga scoren .

Chaweng is niet anders dan de andere thaise dorpen en steden. En ook overal is wel beetje hetzelfde te koop.

We hebben op Ro's verzoek geluncht bij de pizzahut (gek he dat ik me druk maak op me lijn) en zijn daarna lekker met de taxi terug gegaan naar het hotel om de lang verlangde verkoeling in het water op te zoeken.

In de avond zaten we nog zo vol van de lunch dat we avondeten geskipt hebben en we hebben de avond doorgebracht door samen potjes te poolen.

Nothing special, but maybe because that, it's special.

With love,

Lexxie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Alexandra

Actief sinds 10 Jan. 2012
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 32905

Voorgaande reizen:

02 Mei 2015 - 03 Juni 2015

Our Honeymoon

24 Januari 2012 - 24 Februari 2012

New Zealand Adventures

Landen bezocht: