Honeymoon!!! - Reisverslag uit Crawley, Verenigd Koninkrijk van Alexandra Bolland - WaarBenJij.nu Honeymoon!!! - Reisverslag uit Crawley, Verenigd Koninkrijk van Alexandra Bolland - WaarBenJij.nu

Honeymoon!!!

Blijf op de hoogte en volg Alexandra

02 Mei 2015 | Verenigd Koninkrijk, Crawley

Gisteren was echt een droom.
We zijn iedereen zo ontzettend dankbaar. Dankzij jullie was het één van de mooiste dagen uit ons leven.
De hele bruiloft was perfect. Het was prachtig weer, perfecte foto's, een prachtige bruidegom, super mooie gasten die allemaal zo hun best gedaan hebben met een touch of blue en ik voelde me de hele dag de mooiste vrouw ter wereld.
Zo bijzonder dat we dit met jullie mochten delen. Een geweldig feest!!

We werden vanmorgen wakker in een slaapkamer vol ballonnen, een gang vol rozenblaadjes en een kamer vol slingers.
We zijn zo verwend met super mooie kaarten, berichten en kado's. Super bedankt allemaal!
Na een kort nachtje waren we op tijd aan een ontbijtje van croissantjes, aardbeitjes, sapje en thee-in-mr-mrs-mokken.
Wat gerommeld in huis, boodschapjes gedaan en de laatste restjes taart aan me broertje geschonken. Na de laatste spulletjes te hebben gepakt was het zover!! Op naar Schiphol!!
Me ouders hebben ons, onder begeleiding van Charlie, afgezet op het vliegveld en om 20.30 zijn we vertrokken naar Londen.

Inmiddels aangekomen in ons hotel, Arora Gatwick, waar ik tot de conclusie ben gekomen suuuuper moe te zijn. Denk dat alles me eventjes heeft ingehaald en dat is ook logisch.
Wij gaan lekker op tijd slapen, want morgenochtend vliegen we gelijk door naar Vegas!!! Can't wait!!
Blijkbaar vliegen we in een dubbeldekker met zo'n 500 andere passagiers. Spannend!

Truste!

Alexandra Ashley Louise Bolland-de Snaijer
(Moest het een keer uitschrijven )

• 03 Mei 2015 - 10:47

Fred & Gerda:

Kan me voorstellen dat je duf en moe bent. Zoveel emoties. Wat een geweldig stel zijn jullie. Ben zelf vanmorgen ook helemaal op. Gisteren ging het nog. Nu even niet. Genietbaar heerlijk van de dingen die gaan komen. Een heel goede reis vandaag en hoop dat jullie een beetje uitgerust aankomen in las Vegas. ❤️❤️

• 03 Mei 2015 - 11:16

Gerda:

Lieverds, het was zeker een topdag en jullie waren allemaal omringd door hele lieve vrienden. De dag straalde zoveel warmte uit. It will always be a beautiful memory.
    Een hele goede reis naar Las Vegas, we reizen in gedachte met jullie mee en zijn benieuwd naar jullie avonturenverhalen. Liefs ma

• 03 Mei 2015 - 14:58

Rieka:

Ik ben jullie nu ook op het spoor en moet ook nog even zeggen wat een geweldige dag het was. Ik ga jullie op de voet volgen,heel veel plezier! Heel veel liefs