Diningroom - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Alexandra Bolland - WaarBenJij.nu Diningroom - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Alexandra Bolland - WaarBenJij.nu

Diningroom

Blijf op de hoogte en volg Alexandra

25 Mei 2015 | Thailand, Ko Samui

Het is alweer maandag!!
Ik word wel steeds wat rustelozer. Ik heb niet echt de behoefte naar huis te gaan hoor, kan nog maanden reizen, maar dan wel weer verder.
Aan de andere kant is het ook prima dat we straks weer thuis komen. Al is het alleen maar voor me lijn.
Believe me... Moet echt weer sporten en goed eten, want ben echt aantal kilo's zwaarder .

Maar goed vandaag weer mooi weer, mooi strand, mooi zwembad, lieve mensen en eigenlijk weinig bijzonders. Dus zal het kort houden.

Er zijn wel veel nieuwe mensen aangekomen. Veel engelsen die soms door Ro de familie Tokkie wordt genoemd.
Ze zijn hier met z'n 34-en voor, hoe kan het ook anders, een bruiloft.

Maar goed, ik lig lekker op me bankje, van me sapjes te genieten, wat te dommelen en te lezen.

In de avond gaan we beneden in het resort bij de diningroom eten.
Het beroemde restaurant van de chefkok, waar men veel mee adverteert (hij is het gezicht van het resort) en mensen komen van het eiland ook veel hierheen voor hem.
En het was zalig!!!
Roland heeft de eendenborst genomen en ik de lamsrack. Was een romantische, chique avond met live jazzmuziek.

Not too shabby ️.

Good evening!

Kisses,
Lex

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Alexandra

Actief sinds 10 Jan. 2012
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 32941

Voorgaande reizen:

02 Mei 2015 - 03 Juni 2015

Our Honeymoon

24 Januari 2012 - 24 Februari 2012

New Zealand Adventures

Landen bezocht: