That's Vegas Baby - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Alexandra Bolland - WaarBenJij.nu That's Vegas Baby - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Alexandra Bolland - WaarBenJij.nu

That's Vegas Baby

Blijf op de hoogte en volg Alexandra

04 Mei 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Waking up in the city that never sleeps.
Het voornemen om te zoeken naar een redelijk gezond ontbijtje bleek nogal een uitdaging. De slechte keuzes zijn overal aanwezig en het gezonde buffet was wat duurder dan sommige alternatieven. Dus helaas dan maar zwichten en gaan voor een bacon and eggs muffin.

Na het ontbijt hebben we Ro's nieuwe liefde gepakt, Miss Camaro, en zijn we over de strip gaan cruisen. Awesome!!
Na de auto geparkeerd te hebben, wat hier overal en gratis kan, zijn we The Venetian gaan verkennen. Serieus bizar om Venetië in een hotel te vinden met gondola's en een San Marco plein!
Wat verder over de strip gelopen en met de auto langs downtown Vegas gereden met alle trouwkapelletjes.
Die zijn zo slecht dat dat ze zo gaaf maakt!!
Het reuzenrad High Roller is ook super gaaf, maar ga toch echt geen $80 betalen om met z'n 2-en in het reuzenrad te gaan. Alles is hier trouwens wel echt duur, maar goed gelukkig kun je alles ook prima bekijken zonder dat je overal in hoeft.
Je komt overal op straat Elvis impersonators tegen, net als Madonna, Michael, Transformers en de Sneeuwpop van Frozen.
De Amerikanen nemen ook geen blad voor de mond. Zo ben ik op straat al op diverse manieren aangesproken 'Damn girl, your body is awesome', 'Those lashes are gorgeous', 'We're like twins! (was een flinke negerin , maar we hadden dezelfde slippers aan)'. Maar ze zijn allemaal spontaan, vrolijk en super enthousiast, I love it!!

We hebben wel al paar automaten geprobeerd om een gokje te wagen, maar stelt niks voor. Door de overweldigende keuzes om te gokken, verdwijnt bij mij sowieso al de behoefte. Ik weet niet te kiezen waar, wat, welke. Ro wil nog wel een keer een buy-in doen met Texas Hold'em geloof ik.

Het plan was eerst om in de middag lekker wat te snoozen bij het zwembad, maar het trok helemaal dicht en waaide flink. Ik was nog best wel moe, dus besloten we een uurtje te gaan liggen om in de avond langer door te kunnen. Een uurtje werd 2,5 uur , maar agh we zullen het nodig gehad hebben.

We zijn in de avond naar Fremont Street gereden en hebben het gekkenhuis door bekeken. Super gaaf!
Het was nog even twijfelen maar het calorie en vetpercentage van The Heart Attack Grill, waar je een patientenschort aan krijgt en bedient wordt door schaars geklede zuster, was ons wat te zwaar. Wel heel gaaf, maar we zijn zoveel vet eten niet gewend .
Dus daar tegenover bij een ik geloof mexicaans/visrestaurant gegeten terwijl we naar een super leuk livebandje naar Sultans of Swing zaten te luisteren met uitzicht op Fremont Street.
Na het eten zijn we nog naar het Bellagio gegaan en daar wat van binnen verkent om daarna de fonteinshow te bekijken. Ik kan het blijven zeggen, maar alles is echt zo indrukwekkend en bizar!!
Time flies when you're having fun!

Another day in Vegas baby!

Kisses,

Lex