Los Angeles, I'm back!! And brought my husband ❤️ - Reisverslag uit Santa Monica, Verenigde Staten van Alexandra Bolland - WaarBenJij.nu Los Angeles, I'm back!! And brought my husband ❤️ - Reisverslag uit Santa Monica, Verenigde Staten van Alexandra Bolland - WaarBenJij.nu

Los Angeles, I'm back!! And brought my husband ❤️

Door: Alexandra

Blijf op de hoogte en volg Alexandra

09 Mei 2015 | Verenigde Staten, Santa Monica

Hi L.A. I'm back!! And this time I brought my husband!

L.A. Is nog exact zoals ik het me herinner van de laatste keer dat ik hier met Els was. Vind het super leuk weer terug te zijn.
We hebben lekker ontbeten in het hotel (zelfgemaakte wafels!!) en toen naar Venice Beach vertrokken.
Daar heerlijk over de boulevard gelopen en over het strand van begin Venice tot halverwege Santa Monica.
Alle hippies, skaters, surfers, zwervers en alternatievelingen zijn nog steeds present!

Daarna zijn we naar Hollywood Boulevard vertrokken en de Walk of Fame. Omdat toch de beste manier om de omgeving te zien en wat uitleg te krijgen is met een tourbus, hebben we een 2 uur durende tour met een van zonder dak gedaan. Zo konden we alle highlights achter elkaar zien, Griffith Park, Hollywood Sign, Rodeo Drive, Bel-Air, Beverly Hills, de huizen van bekende mensen, de bekendste hotels, plekken uit films, bekende clubs. Alles passeerde de revu.
We zijn daarna zelf nog wat gaan lopen over Hollywood Boulevard om daarna weer even terug te gaan naar het hotel.
We zijn dagelijks gesloopt van het rondreizen en verkennen! Elke dag rond 10.30 pm naar bed en om 7.00 am weer op.

In de avond weer naar het gezellige centrum van Santa Monica gegaan voor heerlijk Mexicaans bij Chipotle. Goedkoop, heerlijk en relatief gezond.
Want wat hebben we hier slecht gegeten!! De verhouding wat je kan krijgen is hier ongezond 95 : gezond 5. Plus uit eten is prijzig, dus we wilden ook wel zuinig aan doen. Maar dat houdt in dat ik toch echt weer even aan de bak moet als ik thuis kom . Mja hoop op de volgende bestemmingen toch wat beter te gaan eten. Voor nu maar gewoon doen en genieten.

Het centrum van Santa Monica (3rd street) is super gezellig, om de zoveel meter staan in de winkelstraat artiesten, zangers, dansers en nog veel meer hun ding te doen.
Het is wat minder apart dan Hollywood, waar het vol zit met travestieten en excentrieke mensen. Maar zo heeft elke buurt wel een heel eigen karakter en publiek.

Wij zijn weer out of order! Morgen de laatste dag in de US. Voelt alsof we hier al een maand zijn en tegelijkertijd wil ik ook niet weg. Ben gek op de US!! Maar ik wil toch ook echt heel graag naar onze volgende bestemming: Cook Islands !!!

With love,

Lexxie