Goodbye lovely Cooks, hello awesome Sydney! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Alexandra Bolland - WaarBenJij.nu Goodbye lovely Cooks, hello awesome Sydney! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Alexandra Bolland - WaarBenJij.nu

Goodbye lovely Cooks, hello awesome Sydney!

Door: Alexandra

Blijf op de hoogte en volg Alexandra

15 Mei 2015 | Australië, Sydney

Toch wel een beetje sad dat we hier weer weg gaan. Maar dat had ik ook in Amerika.
Aan de andere kant, super veel zin in Sydney!! Ben zo benieuwd! Nog zoveel plekken te zien en mooie avonturen te beleven.
Ik heb het al eerder gezegd denk ik, maar tijd krijgt hier een andere dimensie. Dagen lijken weken, weken lijken maanden en gok dat we na deze maand het gevoel hebben een jaar weg te zijn geweest.
We zijn nog geen 2 weken weg, maar Amerika lijkt al zo veel langer geleden. Heeeeeerlijk!! Love it!!

Dus hoppa, vanmorgen weer de backpack ingepakt. Lekker ontbeten, en toen nog lekker aan de lagune gezeten tot het tijd was om te gaan.
Lizzy van het resort bracht ons weer naar het vliegveld (2,5 km verderop) en we konden al vrij snel inchecken boarden en rond 12.30 waren we weer in Rarotonga. Toen hadden we wel wat tijd te doden maar we konden tegen een vergoeding onze backpacks opslaan en het was mooi weer, dus we zijn gaan lopen naar Avarua.

De eilanden staan bekend om de lokale black pearls die hier worden geoogst. Omdat het zo'n bijzondere vakantie is leek het me leuk om een mooie parelhanger te kopen als souvenir. Ze zijn wel wat prijzig, maar wilde dat wel graag.
Dus heb ik in Avarua een mooie simpele parelhanger gekocht!! Helemaal blij mee.

We hadden onderweg weer een nieuw vriendje ontdekt, een hond die een half uur met ons meeliep tot het vliegveld (hij kwam niet door de douane anders was hij ons nog verder gevolgd).

Onderweg nog wat fish and chips op (alweer vis!! Yum!!), en toen was het weer wachten op de volgende vlucht. We vlogen om 16.50 richting Sydney in een vlucht van 7.35 uur.
We hebben er al aardig wat vluchten op zitten, maar ik vind het allemaal super meevallen. Het vliegen is nog steeds niet vervelend. Hoop alleen wel dat er in de volgende vluchten wat nieuwe films ingeladen worden, want heb de huidige selectie wel zo'n beetje gezien .

Ik mis nu wel me wifi eigenlijk. Dus hoop in Sydney wel weer een provider en wifi te hebben. Gok dat er wel wat mensen zich afvragen hoe het met ons is en waarom ze niks meer gehoord hebben . Sorry guys, we had no service!

Inmiddels aangekomen in ons hotel in Sydney. Het is ineens een dag later!! Al keer eerder meegemaakt, maar blijft weird!!
Het hotel (Hotel 1888) is echt awesome. Super cool industriële look, super netjes, modern en midden in het centrum.
Lekker gedoucht en opgefrist en gaan op tijd slapen. Zo kunnen we het meeste uit morgen halen om hief toch nog zoveel mogelijk te zien.
Vind het nu al awesome hier!!
En het goeie nieuws is: we hebben weer service en wifi!!

Love!
Lexxie

• 16 Mei 2015 - 15:30

Rieka:

Hoi hoi,ik ben blij dat jullie weer boven water zijn,wist wel dat jullie geen verbinding hadden,maar toch?
    Het duurde lang,was zo gewend,opstaan en gelijk kijken wat jullie gedaan hadden.
    Geniet van Sydney,hou van jullie

• 16 Mei 2015 - 18:51

Jan:

Heeft even geduurd maar vanaf aankomt LA volg ik jullie ook. Wat een geweldig avontuur ! Zou liefst het eerste vliegtuig pakken om dit ook allemaal mee te maken. Na de prachtige dag van 01/05 is dit jullie van harte gegund en ik hoop nog veel van jullie prachtige ervaringen mee te mogen genieten.
    Veel liefs en nog heel veel plezier toewenst.
    Groetjes Jan