The road to Palm Springs - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van Alexandra Bolland - WaarBenJij.nu The road to Palm Springs - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van Alexandra Bolland - WaarBenJij.nu

The road to Palm Springs

Door: Alexandra

Blijf op de hoogte en volg Alexandra

07 Mei 2015 | Verenigde Staten, Palm Springs

De woestijn is aardig heet (we hebben nog niet eens haar max meegemaakt, haar hoogtepunt is namelijk 57 graden Celsius), ze is zanderig, stoffig, en huge!!
Al dat stof is niet al te best voor je huid en het gaat overal in zitten. Maar indrukwekkend is het zeker.
In de ochtend zijn we naar Badwater gereden, het laagste punt in de woestijn met 855 meter onder zeeniveau. Je kan het bordje wat het zeeniveau aanduid in de bergen zien.
Badwater is verder één grote zoutvlakte.

Op de terugweg de scenic drive genomen via Artist Palette en Devil's Golf Course. Heel gaaf stuk om te rijden. Snelle scherpe bochten door het heuvelige gedeelte met uitzicht over de vlakte. Het staat allemaal op film (inmiddels al 5,5 uur aan film verzameld, dat gaat een klus worden

• 08 Mei 2015 - 18:04

Rieka:

Vandaag alweer 1 week getrouwd,het gaat snel,geniet nog

• 09 Mei 2015 - 05:58

Alexandra Bolland:

Ik snap niet waarom maar ik krijg de verslagen niet goed online geplaatst. Het werkt niet lekker op de app of op site via de iphone :(.... Maar heb wel alle verslagen in back up, dus zodra ik thuis ben of tussendoor mogelijkheid heb zal ik ze aanpassen. Sorry guys, it's a technical problem...