In Transit - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Alexandra Bolland - WaarBenJij.nu In Transit - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Alexandra Bolland - WaarBenJij.nu

In Transit

Door: Alexandra

Blijf op de hoogte en volg Alexandra

18 Mei 2015 | Singapore, Singapore

Helaas alweer onze laatste ochtend in Sydney. Plus de reis vandaag en morgen zal best lang zijn.

Mja no time to be sad about it. We'll be back en we gaan weer naar andere prachtige oorden.
Dus hop eruit en nog even langs de Darling Harbour geslenterd, daar ontbeten en erna nog een caramel machiatto bij de Starbucks gehaald om vervolgens terug naar hotel te gaan en de spullen weer te pakken.
We hadden een uurtje in de lobby gewacht tot om 12.00 onze chauffeur ons op kwam halen voor het vliegveld.
Een bus zo groot voor 10 personen enkel voor ons weg te brengen en toen waren we weer op Sydney Airport.

Tijd op die grote luchthavens gaat zo snel, je kan het haast geen wachten noemen.
Ik heb nog een toffe chillbroek van Billabong gekocht in de sale ! (Mijne is helaas onderweg echt overleden en heb ik afscheid van genomen op de Cooks). Ro een gave korte broek.
Nog wat gegeten op het vliegveld en om 14.30 konden we boarden.

Weer een andere maatschappij. Singapore Airlines. Wat een luxe! Zeker de first class bedden