Reisdagboek Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Hellevoetsluis, Nederland van Alexandra Bolland - WaarBenJij.nu Reisdagboek Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Hellevoetsluis, Nederland van Alexandra Bolland - WaarBenJij.nu

Reisdagboek Nieuw Zeeland

Door: Alexandra Bolland

Blijf op de hoogte en volg Alexandra

10 Januari 2012 | Nederland, Hellevoetsluis

Hallo hallo!!

Het is BIJNA zover! En ik heb er ontzettend veel zin in!
Als jullie op de hoogte willen blijven van ons avontuur, meld je dan aan voor de maillijst.
Ik ga proberen jullie allemaal op de hoogte te houden.

We vliegen 24 januari om 9.50 richting L.A. om daar om ongeveer 11.00 lokale tijd aan te komen. Els en ik gaan ons dan in Hollywoodstyle helemaal uitleven om vervolgens 27 januari echt naar Auckland te vertrekken. Daar komen we om ongeveer 10.00 lokale tijd aan op de 29e (hoe bedoel je jetlag?!). En daar worden we opgepikt door me beste vriendinnetje Maaike en gaan we heel Nieuw Zeeland op stelten zetten.
Op de 20 februari nemen Els en ik weer afscheid van Maaike en vertrekken wij richting huis, maar eerst stoppen we nog voor 2 dagen in HongKong!!

Ik ben zo benieuwd en jullie gaan het allemaal horen, lezen en zien!

Liefs,
Alex

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Alexandra

Actief sinds 10 Jan. 2012
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 32931

Voorgaande reizen:

02 Mei 2015 - 03 Juni 2015

Our Honeymoon

24 Januari 2012 - 24 Februari 2012

New Zealand Adventures

Landen bezocht: