Beverly Hills 90210 - Reisverslag uit Hollywood Heights, Verenigde Staten van Alexandra Bolland - WaarBenJij.nu Beverly Hills 90210 - Reisverslag uit Hollywood Heights, Verenigde Staten van Alexandra Bolland - WaarBenJij.nu

Beverly Hills 90210

Door: Alexandra

Blijf op de hoogte en volg Alexandra

25 Januari 2012 | Verenigde Staten, Hollywood Heights

Ze hebben een perfect Amerikaans ( je mag het hier niet over Engels hebben) woord voor de dag van vandaag: It was Awesome!!!

Vanmorgen werd ik uiteraard wakker met blaasontsteking, dus ging ik om 8 uur op zoek naar een local pharmacy. Dat op zich is al een avontuur. Je gelooft je ogen niet hoeveel medicijnen je in de schappen vindt!! Het duurde dus even voordat ik de cranberry tabletten had gevonden. Maar goed, ik aan de slag met een king-size family pack aan cranberry tabletten en na een overdose daaraan ging het wel weer goed. Hopen dat het zo over gaat, want ik heb geen zin om de lokale arts te bezoeken... Dat staat niet in onze tourguide!! But so far so good.
In ieder geval gingen Els en ik na ons ontbijt richting de strip om een LA-tour te boeken, want die vanuit onze hostel was gecancelled omdat er te weinig deelnemers waren, alleen Els en ik.
Uiteindelijk zijn we in een mini-van waarvan het dak eraf was gezaagd en was aangepast door heel Hollywood en Beverly Hills gereden met een guide en het was te gek!!!
Moet je voorstellen met zon, 25 graden alleen maar geweldige huizen en mooie plekken bekijken. Het enige nadeel is dat je jaloers wordt, want ik zat in me achterhoofd al plannen voor de verhuizing te maken naar 90210. Alleen jammer dat we dat nooit kunnen betalen.
Toen de tour was afgelopen hebben we een hele wandeling (1,5-2 uur) gemaakt (bergopwaarts!!!) naar de Hollywoodsign!!! Zooo cool. We zijn geeindigd op een hiking trail in Griffith Park, met een fabulous uitzicht over LA. En toen we daar nog niet genoeg van hadden zijn we met een cowboy uit Tennessee een stuk gaan rijden over de trail. Op de paarden Annie en Singer, western style. Absolutely fantastic!!
Bergafwaarts teruglopen was een stuk makkelijker en toen ging de zon ook onder. We kwamen nog een vrouw tegen die haar chihuahua (die zijn hier heel populair) aan het uitlaten was en vroeg of we nog een hoofd hadden gezien in Griffith Park. Blijkt dus dat er van de week een dismembered hoofd en handen en voeten waren gevonden en ze nog op zoek zijn naar de andere delen en de dader. Bizar! Er zijn dingen die alleen maar in Amerika kunnen en de Amerikanen maken zich er duidelijk niet zo druk om. Ze hadden allemaal wel respect dat we vanaf Hollywood Bl helemaal naar de top van mount Lee waren gelopen. Het was of respect of ze vonden ons gewoon gestoord.
Vanavond (na een verfrissende en vooral opschonende douche) gingen we naar het feest van onze hostel. Ze serveerden burrito's en het was all you can eat and drink for free.
Daarna was er een karaokefeest (vooral old classic rock) en gingen ze clubbing. We zouden eerst meegaan, maar waren allebei zo uitgeteld dat we uiteindelijk in bed zijn geeindigd.
Maar morgen is het zeker weten tijd om los te gaan in Hollywood. Onze laatste nacht in LA moet uiteraard grondig gevierd worden.
But first, Universal Studios here we come!!!

Ps thanks allemaal voor de lieve berichtjes!!!

Liefs,
Lex

  • 26 Januari 2012 - 15:37

    Pa:

    Hoi Lex & Els
    Ik hoor het al je hebt de tijd van je leven. Nu moet je me niet gek maken met die verhalen van 25 graden. Ik wil ook in de zon. We hebben familie in Orangeville dat is niet al te ver bij jullie vandaan. Misschien dat ik volgend jaar eens op familie bezoek ga lijkt me erg leuk. ps mijn biopt afgelopen maandag was goed en we hebben geboekt voor Spanje eind maart. Maar jullie gaan eersst nog naar Universal Studios. Volgens mij heb je niet genoeg tijd in LA Er is zoveel te zien. Kus en veel plezier

  • 27 Januari 2012 - 01:41

    Maaike:

    Haha, vakantiebestemming dus?! ;)
    Klinkt gaaf die wandeling naar Hollywood sign! Geniet nog ff van de zon, ik heb vandaag regen.. Maar! Heb natuurlijk zon besteld voor de komende maand :D

    Kisss

  • 27 Januari 2012 - 09:01

    Marloes:

    Oei, Bedenk me net dat ik nu 3 waarbenjij.nu's moet volgen. Beter dan een krant en zeker beter dan een soap. Geniet ervan dames en pas goed op elkaar!
    Liefs, Loesje.

  • 30 Januari 2012 - 22:04

    Mams:

    Ha lieverd, zou het fijn vinden weer iets van je te lezen.....na universal studio's niets meer gehoord kz ma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Hollywood Heights

Alexandra

Actief sinds 10 Jan. 2012
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 33126

Voorgaande reizen:

02 Mei 2015 - 03 Juni 2015

Our Honeymoon

24 Januari 2012 - 24 Februari 2012

New Zealand Adventures

Landen bezocht: