Happy valentine's day - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Alexandra Bolland - WaarBenJij.nu Happy valentine's day - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Alexandra Bolland - WaarBenJij.nu

Happy valentine's day

Door: Alexandra

Blijf op de hoogte en volg Alexandra

14 Februari 2012 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Valentijnsdag!!! Wel ironisch, want ik kan letterlijk niet verder weg van mijn vent zijn dan dat ik op dit moment ben. Maar ach, ik mis hem wel maar heb letterlijk de tijd van me leven. In ieder geval wens ik iedereen een hele fijne Valentijn!! En uiteraard een dikke kus voor Ro.
Vanmorgen op zoek gegaan naar een garage om dat sterretje (zeg maar gerust ster) te laten repareren. We konden over een uur terecht en zijn daarom eerst bij het beroemde Patagonia een hot chocolate met chili poeder gaan drinken. Maaike en Els zijn daarna naar de garage gereden. Ik koos ervoor om nog even in Queenstown rond te snuffelen en langs de gezellige winkeltjes te gaan. Ben wat zaakjes afgelopen waaronder kleding en souvenirwinkels, een echt ouderwets snoepwinkeltje en een leuke kleine kunstgalerij.
Toen weer opgepikt door de meiden en op naar Te Anau, waar we die nacht zouden overnachten.
In de middag aangekomen en konden eindelijk heerlijk douchen (werd tijd) bij een openbare douche. Lekker fris en fruitig! Nog wat boodschappen gedaan en wat dingen bijgewerkt in me mail/administratie. Toen door naar de camping aan de rivier bij Te Anau en daar lekker gekookt, drankje en filmpje erbij... Life is good!
Vandaag dus een lekker rustig dagje in een mooie omgeving.

Liefs en truste,
Lex